Thursday, October 15, 2009

Fisioterapi...

   Selepas 4times aku gi wat fisio, alhamdulillah aku rase sakit belakang aku semakin berkurang..malam pn dh boleh tido lena.yerla tmbahan ngn aku beli tilam baru kelmarin..tuh yg lena tuh..hehehe..so arini aku diajar dari doctor first exercise utk sakit belakang aku..ade 4steps semua nyer..aku kene wat 2 kali sehari..pagi dan petang..1 kali ade 4step.1 step kene wat 10 kali ulang.1 ulangan kene wat 5 kiraan..fuhh mmg pening aku nk phm mula2..tp aku try gk n berjaya gk..hehehe..
   So start esok pagi aku kene mula exercise aku..next week plak, very complicated exercise.tuh yg doctor ckp..hope aku leh wat gk..aku mintak2 leh sembuh sakit belakang aku ni..mmg derita tul sakit ni..aku ingt slum ni mmg aku yg xthn sakit, rupanyer mmg betul sakit..yerla dh 4thun aku menanggung sakit..mmg xsgka dh 4thun..huuhu...selama 4thun..dh mcm2 aku wat..check klinik dh byk kali.tak terkire la..pegi berurut lg..mcm2 ar..tp alhamdulliah..aku bersyukur sgt, aku dh tau sebabnyer..hope lps ni aku lebih baik dan happy dr sebelum ni..Amin..